Auto-battler kerkerkruiper spel
Skull Horde, van 8BitSkull, is een auto-battler fantasy spel waarin spelers een vliegende schedel necromancer belichamen. Je moet een skeletleger oprichten om te vechten tegen een eindeloze stroom van "kwaadaardig vlees". Als je houdt van roguelike, strategische teamopbouw en het maken van overpowered builds, biedt dit spel een meeslepende en zeer herhaalbare ervaring.
De kern gameplay van Skull Horde omvat het verkennen van unieke proceduraal gegenereerde kerkers, elk met verschillende vijandtypen die uiteenlopende strategieën vereisen. Deze strijdvelden zijn rijk aan buit en zegeningen uit kisten en heiligdommen. Echter, constante beweging is cruciaal, aangezien de voortdurende risico's van overweldiging urgentie toevoegen, en de nadruk leggen op snelle besluitvorming voor efficiënte voortgang.
Vecht voor altijd
In Skull Horde moet je diverse eenheidstypes kopen en beheren om je skeletgroep op te bouwen, gebruikmakend van hun distinctieve speciale vaardigheden voor sterkere aanvallen. Een slim samensmeltingssysteem versterkt eenheden, waardoor unieke krachten worden ontgrendeld. Dungeon-loot interageert met eenheidklassen, wat krachtige bouwverbeteringen biedt. Je kunt ook strategisch eenheden en loot opnieuw rollen, wat controle biedt om de exacte, overpowered build te creëren die je wilt.
Je handlangers auto-vechten in real-time, waardoor jouw rol verschuift naar strategisch toezicht: je squad ontwikkelen, paden kiezen en upgrades selecteren. Je ontgrendelt krachtige voordelen voor diverse builds, door ze te combineren met unieke karaktervaardigheden. Dungeon-uitdagingen vereisen creatieve planning, wat zorgt voor hoge herspeelbaarheid. Echter, het gebrek aan directe gevechtscontrole, de mogelijkheid van herhaling in zijn auto-battler-natuur, en de 8-bit esthetiek zullen misschien niet iedereen aanspreken.
Explorer Mode-update
De nieuwste update geeft je Explorer Mode, waarbij de zandloperdreiging voor vooraf bepaalde vloer moeilijkheidsgraad wordt verwijderd. Nieuwe instellingen omvatten FPS-limiet, Vsync, en tutorial reset. Wraith Vendor prijzen worden rood wanneer ze onbetaalbaar zijn, en er is een op maat gemaakt minimap-icoon toegevoegd. Balansaanpassingen verlagen de item drop rates en opnieuw rol kosten, buff Thorns, beperken AoE-schade, en passen de vijandelijke spawning aan, naast diverse bugfixes en nieuwe geluidseffecten.
Voor meer ervaren spelers
De auto-battler dungeon crawler ervaring van Skull Horde is net zo uniek als een necromancer die een skeletleger oproept om eindeloze kerkers te veroveren. De proceduraal gegenereerde kerkers, diepe eenheidssynergiën en strategische upgrades bieden een hoge herspeelbaarheid. Terwijl je de ontwikkeling en tactische keuzes van je horde beheert, kan het gebrek aan directe gevechtscontrole, de mogelijkheid van herhaling en de niche 8-bit kunststijl misschien niet aantrekkelijk zijn voor alle spelers.